جوک های جمله سازی باحال
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جوک های جمله سازی باحال
نوشته شده در چهار شنبه 29 مرداد 1393
بازدید : 89
نویسنده : حسین و محمدکاظم

 

 

به طرف میگن با طوفان جمله بساز میگه چقد تو فانی :)

به غضنفر میگن با هواپیما جمله بساز میگه من ازایران به امریکا پرواز کردم
گفتن پس هواپیماش کوو گفت خوب مگه ادم با ماشین میتونه پرواز کنه؟!

به آبادانیه میگن با مخابرات جمله بساز میگه مخا برات برقصم ؟؟؟
:-)

 

به غضنفر میگن:با شیشه جمله بساز؟
میگه:ساعت شیشه!!!!!!!!
میگن: بافرشاد جمله بساز ؟
میگه:روح غضنفر شاد !!!!!!!!
میگن: با توکیو جمله بساز ؟
میگه: من مامانمو دوست دارم توکیو!!!!!

به غضنفر میگن با بالش جمله بساز
میگه یه کبوتر دیدم زدم به بالش!!
میگن نه!با اون یکی بالش
میگه پس زدم به اون بالش!!
میگن بیخیال!با تشک جمله بساز!
میگه تو شک داری زدم به بالش؟؟!!
میگن با پتو جمله بساز
میگه پَ تو شک داری زدم به بالش؟!
میگن ای بابا! با تخت جمله بساز
میگه خیالت تخت زدم به بالش!!

 

معلم: نصف 8 چی میشه؟

دانش آموز: بستگی داره چجوری نصفش کنیم اگر افقی نصف کنیم میشه0اگه عمودی نصف کنیم میشه 3

 

 

!به یکی گفتن با کشتی جمله بساز گفت:من که نمیدونم ولی فکر کنم اصغر رو تو کشتی.............^_^

 

 

به مرده می گن باتوله سگ جمله بساز.می گه طول سگ ضربدرعرض



سگ مساوی است بامساحت سگ ه روز به یه یارو میگن با ریلکس جمله بساز میگه رفتم باغ وحش با گوریل عکس گرفتم☺

 

به حیف نون میگن با جوراب جمله بساز
میگه:کولر ما بدجوراب میده

 

معنی سیم کارت MTN
M:مملکت
T:تیلیفون
N:ندیده
یکجابخانید لطفا

 

به یارو میگن با خرچنگ جمله به ساز میگه کره خر چنگ نزن

 

به غضنفر میگن با پول جمله بساز. میگه :خواهرم با پسر داییم ازدواج کرد.
میگن : کو پولش ؟
میگه : مهم اخلاقشه که خوبه خدا روزی رسونه

 

به یارو میگن یه چیزی بگو توش آب باشه میگه شیلنگبه یکی ميگن با هندونه جمله بساز... ميگه هند اونه که بغل پاکستانه. به حیف نون می گن با وطن جمله بساز
می گه : من دیروز سر و تنم را شستم
می گن : خره وطن با طی دسته داره
می گه : اتفاقا ً منم با طی دسته دار خودم رو شستم !

 

به حیف نون میگن با مادر جمله بساز؟ میگه مادر تهران زندگی میکنیم !

 

به حیف نون میگن با مادر جمله بساز؟ میگه مادر تهران زندگی میکنیم !

 

 

 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: